מתיחות גבוהה: תקיפת שוטרים בירושלים, חשוד בקרית מלאכי

בנצי לייזרוביץ No Comments on מתיחות גבוהה: תקיפת שוטרים בירושלים, חשוד בקרית מלאכי

בשוק מחנה יהודה ביצעו שוטרים ירי לעבר שני חשודים שתקפו אותם ובקרית מלאכי פועלים כוחות משטרה לאיתור חשוד בעקבות דיווחים

צילום: איחוד הצלה
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

11:34 – החיפושים אחר חשוד בקרית מלאכי: במשטרה מעדכנים כי החל משעות הבוקר נעצרו או עוכבו 17 חשודים ללא אישורי שהייה. במהלך הפעילות, אחד החשודים שהבחין בשוטרים, החל להימלט והשוטרים ניהלו אחריו מרדף, ובמקביל התקבלו דיווחים במוקד המשטרה אודות חשוד שנמלט ברחובות העיר.

לאחר סריקות נרחבות של כוחות משטרה גדולים שהוקפצו ובסיוע מסוק מהיחידה האווירית של המשטרה, נתפס ונעצר לפני זמן קצר החשוד תושב השטחים.

מפקד תחנת קרית מלאכי, סנ"צ מבורך אברהם

צילום: איחוד הצלה

11:16 – במשטרה מסכמים את האירוע בשוק מחנה יהודה בירושלים: התקבל דיווח על שני חשודים שירדו מהרכב הקלה באזור השוק לאחר שתנהלו והתבטאו באופן חריג וחשוד. המשטרה פתחה ושוטרים איתרו את החשודים בקצביה באזור. כשהבחינו בשוטרים, תקפו החשודים את השוטרים,

במהלך המאבק בין השוטרים לחשודים, ביצע שוטר ירי נקודתי לפלג גופם התחתון של החשודים והם נפצעו באורח קל. מבירור זהותם עולה כי מדובר בתושבי מזרח ירושלים. כתוצאה מתקיפת השוטרים נחבל שוטר ופונה קבלת טיפול רפואי במצב קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

10:50 – משטרת ישראל – מחלק פח"ע בימ"ר נגב ושירות הבטחון הכללי עצרו תושב רהט בן 18 בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון הטרור דאע"ש והסתה לטרור. החשוד יובא היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.

10:18 – כוחות משטרה גדולים פועלים כעת בקרית מלאכי לאיתור אדם חשוד, בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במשטרה. במשטרת ישראל מזכירים לציבור לשמור על עירנות ולדווח על כל אדם חשוד.

10:08 – בשוק מחנה יהודה בירושלים ביקשו שוטרים משני ערבים להזדהות והשניים החלו לתקוף את השוטרים. השוטרים השתלטו על החשודים ועצרו אותם. אחד החשודים נורה על ידי השוטרים בפלג גופו התחתון ונפצע באורח קל. שוטר נפצע קל באירוע. במשטרה מסרו כי הנסיבות נבדקות.

בעקבות זאת הושבתה פעילות הרכבת הקלה מתחנת שער שכם עד לתחנה המרכזית. הרכבת ממשיכה לפעול במתכונת חלקית: מחיל האוויר עד שער שכם בשני הכיוונים ומתחנה מרכזית עד הר הרצל בשני הכיוונים.



0 תגובות